INTERIÉRY

ARCHITEKTURA

NOVINKY

DESIGN

KONTAKT

STUDIO

SHOWROOM RENAULT - ČSAO PRAHA

Rekonstrukce a branding interiéru

Stav

V REALIZACI

(BŘEZEN 2017)

 

Status

KORPORÁTNÍ

 

Stupeň dokumentace

BRANDING STUDIE + PD INTERIÉRU

 

Lokace

PRAHA/

ČESKÁ REPUBLIKA

 

Tým

FILIP ALBRECHT

 

Spolupráce

MAREK BENEŠ

HPDK s.r.o.

Předmětem řešení projektu je návrh dostavby nového showroomu Renault a Dacia ČSAO a.s. Černokostelecká. Objekt se nachází ve východní části města Praha, konkrétně v městském obvodu Nové Strašníce,přímo na frekventované

4 proudé ulici Černokostelecká. Je součástní obchodně výrobní zóny, sousedí s dalším showroomem, benzínovou pumpou a obchodními provozy. V současné době je objekt dokončen. Realizace probíhala na základě projektové studie Meetplace s.r.o. rozpracované do dalších PD společností HPDK s.r.o. Stavba je charakterizována jako nový a moderní objekt zahrnující všechny provozy nutné pro fungování showroomu. Novostavba má výhodnou dopravní dostupnost a dostatečně dimenzované parkoviště pro klienty a velmi kvalitní vizuální kontakt s okolim prostřednictvím bohatě prosklené přepatrované fasády.

Studie řeší umístění multibrandového showroomu značek REANULT a DACIA do realizované novostavby. Vzhledem k novému prostoru celého objektu je

řešení interiéru plně v souladu s požadavky vedení Renault a firemními standardy. Navržené schéma akceptuje lokální specifika objektu a korporátní politiku prodeje. Výchozím prvkem schématu je instalace prvku Renault road, tj. Digital lounge na osu vchodu do objektu. Schéma jednotlivých zón je dimenzováno a umístěno plně v souladu s korporátním manuálem dle preferencí

jednotlivých zón, jejich velikosti, vazby na vstup do showroomu a logice

pohybu klienta. Větší a lépe situovaný prostor showroomu je věnován prezentaci značky Renault, dle preferencí koncernu, menší pak pro značku Dacia. Umístění prvků není fixní, jedná se o víceméně stojící prvky. Umístění jednotlivých prvků, stejně jako množství vystavených vozidel, je tak plně v kontextu s korporátním manuálem a akcentuje velikost prostoru s vhodných poměrem mezi prostorem volným a místy pro provozy k prodeji. Umístění prodejců značky Renault je navrženo volně v prostoru, po obou stranách Renault road. Umístění prodejce značky Dacia je navrženo v linii přechodu podhledu a hraniční zdi showroomu Dacia. Zóny určené pro poprodejní služby jsou situovány v jižní ní části objektu (nejdále od vstupu), pod sníženým podhledem. Na provoz schowroomu plyně navazuje sousedící servis, rychlý příjem, LPG dílna, výdej vozů etc. V jižním křídle je pak samostatně umístěn provoz prodeje Renaut PRO + a multibrand servis.

 

MEETPLACE © All Rights Reserved.